پهلوان جمید اردلان سوی خدایش رفت

 
 
 
 
 

  قهرمان سابق کشتی پیشکسوتان جهان و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهین دژ بر اثر وقوع یک سانحه رانندگی جان خود را از دست داد.

 

به گزارش ایرنا، حمید بنی اردلان از کشتی گیران مطرح استان آذربایجان غربی و شهرستان تکاب بود که 2 روز پیش در مسیر میاندوآب به ارومیه در یک سانحه رانندگی دچار مصدومیت شده و جمعه شب در بیمارستان صولت ارومیه جان خود را از دست داد.
وی که سابقه کسب مقام قهرمانی کشتی پیشکسوتان جهان و ده ها مقام برتر در مسابقه های استانی و کشوری را در کارنامه ورزشی خود دارد، ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهین دژ را بر عهده داشت.
این کشتی گیر با اخلاق و نام آور استان آذربایجان غربی مدتی نیز رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شوط در شمال آذربایجان غربی بود.
پیکر مرحوم حمید بنی اردلان دیشب در شهرستان شاهین دژ با حضور گسترده ورزشکاران این شهرستان تشییع شده و سپس به تکاب انتقال یافت.
پیکر این ورزشکار تکابی سپس با حضور مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، فرماندار تکاب و ورزشکاران و اقشار مختلف مردم از مقابل مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی این شهرستان تا وادی رحمت شهرستان تکاب تشییع و به خاک سپرده شد.

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 11 اسفند 1394برچسب:, | 11:21 | نویسنده : رضوانی |